maanantai 10. joulukuuta 2018

Luukku 10: MILV Lumihiutaleet

Tervetuloa blogin joulukalenteriin! Kalenteri keskittyy pääasiassa kynsiin mutta joukosta löytyy myös muutama muu aihe. Postaukset ilmestyvät blogiin joka aamu klo 6.00. Hyvää joulun odotusta!

Kirjoitin perjantain postauksessa kuinka kurjaa on kun ei ole lunta ja sitten iltapäivällä lunta alkoi satamaan. Se oli aivan mahtavaa sen hetken mitä kesti, sillä koko viikonlopun on satanut vettä ja taas on ihan harmaata. Minä en kuitenkaan aijo lannistua vaan lakkaan talven kynsilleni jos en muuta voi.



Cesarsille on syksyn aikana tullut myyntiin toinen toistaan ihanempia Moyran tuotteita. Mulle jo erittäin tutuksi tulleet leimauslaatat ja -lakat ovat ahkerassa käytössä mutta on mulla muutama lakkakin.

En yleisesti välitä tekstuurilakoista kun en tykkää niiden jättämästä rosoisesta pinnasta, mikä on harmillista sillä tektuurilakoissa on monesti aivan älyttömän upeita värejä kuten tämä yksilö Sand Effect linjasta.
854 Isis on upea tumma sähkönsininen hopeisella shimmerillä enkä tekstuurilakkainhostani huolimatta voinut olla hankkimatta sitä. Se suorastaan huusi mua hyllyssä :D
Lakkasin kaksi kerrosta.


Yhdistin lakan Milvin 3D lumihiutale siirtokuviin. Olen paljon miettinyt sitä että kuinka 3D siirtokuva voi olla. Tässä Milv uutuuksia -postauksessa 3Dstä jäi ihan hyvä fiilis mutta nyt taisin laittaa näihin niin monta kerrasta päällyslakkaa että 3Dmäisyys hukkui tekstuurikynnen pintaan. No, 3D tai ei upeat siirtokuvat nämä on silti. Ei kuitenkaan kannata lisätä liikaa päällyslakkaa ja ei tekstuurikynsilakkakin ehkä jättää paremman 3D fiiliksen.

Vasempaan käteen laitoin siirtokuvat testimielessä kostean päällyslakan päälle enkä lisännyt sitä enää. Se ei kuitenkaan toiminut ollenkaan, sillä lopputulos oli todella epätasainen. Lisäksi pelkäsin kokoajan että siirtokuvat irtoavat mutta näin ei käynyt suihkusta ja käsien pesusta huolimatta.



Näistä tuli taianomaiset talvikynnet <3
Ja jospa tämän postauksenkin jälkeen alkaisi parin tunnin päästä satamaan lunta :D

Käytetyt tuotteet:
UNT - Peel off base coat
Moyra - 854 Isis
Milv - 3D siirtokuvat
Glisten & Glow - Top of Heaven


Mitä mieltä te olette tekstuurilakoista?

7 kommenttia:

  1. Pidetään peukkuja että nyt lunta tulisi :D Noi siirtokuvat on kyl kivat ja toi lakka on tosi kaunis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mä tykkään kyl tekstuurilakoista :)

      Poista
    2. Mä tykkäsin tekstuurilakoista joskus 2013 :D mutta sen jälkeen niitä ei oo mun kokoelmassa kauheesti nähty. Tää oli niin kaunis että tein poikkeuksen.

      Poista
  2. Mä tykkään tekstuurilakoista, helppoja ja nopeita käyttää kun on peel-off aluslakat keksitty ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta on tullut niin laiska että käytän melkein aina peel-off aluslakkaa :D

      Poista
  3. Tekstuurilakat on kyllä ihan mun heikkouteni ja kyllä tämäkin tekstuurilakka näyttää näissä sun kuvissa heti siltä, että pitäisi itsekin hankkia! <3 Olen nyt itsenäisyyspäivän jälkeen käyttänytkin melkein vain sinisiä tekstuurilakkoja kynsilläni. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on niin herkkulakka et tämmönen ei tekstuurilakkojen ystäväki halus sen heti itselleen :D

      Poista

Kiitos kommentistasi. Se on minulle tärkeä.