perjantai 21. joulukuuta 2018

Luukku 21: Jouluinen ranskis

Tervetuloa blogin joulukalenteriin! Kalenteri keskittyy pääasiassa kynsiin mutta joukosta löytyy myös muutama muu aihe. Postaukset ilmestyvät blogiin joka aamu klo 6.00.

Kadonnut muistitikku on löytynyt! Meidän ihana pikku-taapero konttasi eilen luokseni sen kanssa :D Siispä julkaisen nyt kynnet jotka olen lakannut jo jonkun aikaa sitten.


Muistan nähneeni joskus vuosia sitten @nailsbycambria'n instagramissa tällaiset orjanlaakerikranssi kynnet. Olen myös useana vuotena ajatellut sellaiset tekeväni mutta koskaan en ole niitä tehnyt. Nyt kuitenkin monipuolista joulukalenteria miettiessäni keksin että ranskalainen manikyyri sopii joukkoon aivan loistavasti. En edes muista koska olen viimeksi edes lakannut ranskalaisen manikyyrin joten kyllä oli aikakin.



Lakkasin pohjalle kaksi kerrosta Essien Sugar Daddia ja kynnen kärkeen Color Clubin One-Step French Tippiä. Orjanlaakeriköynnöksen maalasin akryylimaaleilla käyttäen tummanvihreää, vaaleanvihreää, punaista ja valkoista.



Näistä tuli niin kauhean kauniit että olin oikeasti todella surullinen kun ne piti ottaa pois seuraavaa joululakkausta varten. Olen jopa miettinyt josko nämä olisi mun the joulukynnet tänä vuonna ja lakkasin kynnet tällä tavalla vielä uudestaan jouluksi, mutta katsotaan. 

Mitä mieltä olette, iskeekö tämmöinen jouluinen ranskalainen teihin?

4 kommenttia:

  1. Kuten sanoin eilen niin nää on ihanat! mulla on nyt vaan ongelma et millä mä lakkaan seuraavaks ku tossa sohvalla on 11 uutta lakkaa xD

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. Se on minulle tärkeä.