sunnuntai 31. toukokuuta 2015

Sun kissed flowers

Kesän lähestyessä on mukava alkaa lakata kynsiä kirkkailla ja kesäisillä väreillä.
Käynnissä olevan tikutusprojektini ansiosta olen uudelleen löytänyt vähäisellä käytöllä olevia lakkojani ja käytän niitä nyt uudella innolla. 
Vihreä ei koskaan ole ollut oikeen mun väri kynsillä mutta koska se näytti niin kauniilta tikulle lakattuna pääsi se sitten ihan kynsillekin asti pitkästä aikaa.



China Glazen I'm With the Lifeguard liukuna Sun-Kissedin kanssa. Molemmat lakat samasta vuoden 2012 Summer Neons kokoelmasta.  En nykyisin ole enää mikään kova neon fanikaan niin nämä on siitä syystä jäänyt vähemmälle käytölle mutta nyt ku  näitä lakkoja läpi käy on hyvä käyttää tämmöisiä löytöjä.


Pidin näistä väreistä yllättävän paljon mutta ongelmaksi muodostui se että ne ei tuntunut oikeen sopivan mikään kanssa yhteen. Vaatekaapillakin oli aamulla ongelmia kun en yksinkertaisesti keksinyt mitään puettavaa näiden kanssa. Yleensä en edes välitä kysien ja vaatteiden matchaamisestä mutta näiden kanssa jotenkin häiritsi. Liian neon ja liian vihreät vaikkakin siitä huolimatta hyvin kauniit.




Ja jos pukeminen näiden kanssa oli vaikeaa niin entäs sitten koristelu? Minun pienessä päökopassani ei meinannut sitten olla idean ideaa. Joten helpolla mustalla tuli leimattua kukkasia uusimmasta Konadin m101 laatastani. Leimauksesta on kyllä kevään aikana tullut mun ihan ykkös koristelu menetelmä. Niin helppoa ja nopeaa mutta samalla kaunista ja monipuolista. Vaikkakin tän leimaus innon takia mun taiteellisenmat free hand lakkaukset on jäänyt erittäin vähälle. 
Ehkä mä otan ja repäsen joku ilta ja väsään monta tuntia jotain vapaalla kädellä vaikka siitä sitten yöunet kärsiikin. 


Mitäs tykkäätte vihreästä? Tai neon värisistä lakoista? China Glazelta on täksikin kesäksi tullut kokoelma joka sisältää neon värejä. Selkeä kesätrendi!  

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi. Se on minulle tärkeä.