keskiviikko 27. toukokuuta 2015

Euroviisukynnet 2015

Lauantaina perustettiin kavereiden kanssa perinteinen euroviisukisakatsomo.
Kunkin valitsee maan, pukeutuu maata muistuttavasti ja tuo vielä kyseisen maan ruokaa. Itse olin pukeutunut viroksi ja lakkasin kynnetkin sitten sen mukaan :)



Viron lipun värien mukaan tehty liukuväri. Harvemmin harrastan näitä  kolmen värin liukuja ja varsinkin tuon mustan laittaminen keskelle meinasi tuottaa ongelmia sillä mustan ja valkoisen väliin meinasi välttämättä tulla harmaata.
Etu- ja pikkusormeen siniset ja mustat strassit valkoisella pohjalla kunnioittivat vielö selkeää väri linjaani.



Valkoisena jälleen kerran OPIn Put A Coat On.  Lakkasin sitä myös kerroksen liukuvärin alle. Sinisenä China Glazen Lisence and Registration Pls yksi lakoista jota testasin täydellistä suomen lipun sinistä etsiessäni, sopi todella hyvin tähän viron lippuun. Mustana China Glazen Liquid Leather, mikä on käsittääkseni aika klassikko musta.



Itse viisuista voisin vielä sanoa sen verran että mulla oli selvästi kaksi suosikkia. Toinen oli Viro, toinen Venäjä. Viron esitys ei pärjännytkään niin hyvin kun olin ehkä odottanut ja oli kisan seitsemäs. Venäjän esitys taas pärjäsi omia odotuksiani paremmin ja ehdin hetken jo jännittää että voittaisiko se. Näin ei kuitenkaan käynyt vaan Venäjä jäi toiseksi kun Ruotsi vei voiton.
Että Ruotsille vaan onneksi olkoon seitsemännestä kuudennesta viisuvoitosta! Jos voittaja kappaleesta vielä jotain sanoisin niin mä tykkäsin siitä todella paljon kun kuulin ensimmäisen kerran. Mutta sitten kun toisen semifinaalin aikana ihmiset valitti sen olevan aikamoinen kopio David Guetta  Lovers on the Sun biisistä oli mun pakko kuunnella biisit peräkkäin ja sillon meni aikalailla kaikki hyvät fiilikset siitä Ruotsin kappaleesta. En oikeesti muista millon olisin kuullut noin samanlaiset biisit niin kyllähän se vähän alko ärsyttämään.

Ei muuta kun  ensi vuonna uudestaan :) Maltan tuskin odottaa!
















Tässä vielä kuva pariskunta Virosta!
Huomatkaa että mulla on kynsien lakkaus kesken :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. Se on minulle tärkeä.