sunnuntai 10. toukokuuta 2015

Buzzador: Vileda Steam -höyrymoppi

Sorry, not nails!
Ja hyvää äitienpäivää kaikille äideille :)

Vaikka blogiin nyt tänä iltana tämmöinen siivousaiheinen postaus tuleekin niin voin kaikella rakkaudella sanoa että tänään en ole siivonnut sitten yhtikäs mitään. Ja sitten siihen aiheeseen. 

Buzzadorilta tuli jokin aika sitten kutsu BuzzadorDEALS-kampanjaan. (Jep, olen Buzzador) Mahdollisuus ostaa tuote alennettuun hintaan ja buzzata siitä sitten tavalliseen tapaan. Jonkin verran näitä maksullisia kutsuja tulee mutta tuotteen täytyy kyllä olla minulle todella mielenkiintoinen ja hyödyllinen jotta lähden mukaan.
Tällä kertaa kutsu tuli testaamaan Vileda Steam -höyrymoppia ja koska olen ainakin vuoden päivät haaveillut höyrypesurista/mopista ei  minun tarvinnut edes kahdesti harkita! Nyt oli oikea aika saada tähän talouteen höyrymoppi. 



Kun pääsin mukaan kampanjaan oli aika tilata höyrymoppi Hobby Hallin nettikaupasta. Yllätyin super nopeasta toimitus ajasta, jo kolmen päivän päästä oli sähköpostissa postin saapumisilmoitus. Ja eiku pakettia hakemaan.
Tiesittekö muuten että postit on kiinni lauantaisin? Minäkin tiedän, nyt :D 




Viledan nettisivuilla sanotaan että moppi tekee lattioista hygieenisen puhtaan tappamalla jopa 99,9% bakteereista.  Se on laitettu myös mainostamaan pakkauksen päälle.  Hellyyttävä kuva vauvasta teki minuun myös vaikutuksen, tämä on selkeästi meille tehty!

En yhtään pidä lattioiden moppaamisesta ja muutamasta keittiön tahrasta sen on saattanut huomatakin. Jos kaurapuuroa putoaa lattialle huomaamatta ja sitä ei pyyhi heti pois on sen pois saaminen erittäin hankalaa. Joskus olen istunut lattialla ja raaputtanut tahraa rätillä ja kynsillä irti, sitten vielä ihmettelen miksi mulla on välillä vähän lyhyet kynnet :D
Höyrymopilla lattioiden pesemisestä oltiin luvattu helppoa joten en rehellisesti malttanut odottaa sen testaamista. Ihan pieni siivousintoilija on minusta viimeisen vuoden aikana kuoriutunut.


Ennen/Jälkeen
Näyttääkö puhtaalta? Olen suorastaan häkeltynyt! Tämä todellakin toimii. Laite lämpeni käyttövalmiiksi nopeasti ja 4 desilitran vesisäiliö oli mielestäni sopivan kokoinen,  vaikka jouduinkin täyttämään sen uudestaan pariin otteeseen. Siivosin kuitenkin koko asunnon täydellä höyryteholla mattoja myöden joten veden kuluminen on ymmärrettävää. 6 metrin johta oli mielestäni tarpeeksi pitkä ja riittää hyvin ainakin näissä meidän 75 neliössä. 

Siivoamien oli niin helppoa ja jopa hauskaa! Voisin siivota kokoajan. (Olen mennyt ihan sekaisin :D) Lattiat oikein kiilsivät siivoamisen jälkeen. Olin kuvitellut että meillä on ihan siistiä kun imuroin kuitenkin lähes päivittäin ja moppaankin tarpeeksi usein mutta silti valkoinen mikrokuituliina oli aivan harmaa yhden huoneen pesun jälkeen. Aika ällöttävää että "puhtaalla" lattialla on vielä niin paljon likaa. 


Yleisesti ottaen olin tähän erittäin tyytyväinen ja suosittelisin muillekin!
Onko teillä kokemusta höyryllä pesemisestä? Entäs muuten, nautitteko siivoamisesta vai onko se vaan pakko tehdä?

Kiitos Buzzadorille että sain olla mukana tässä kampanjassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. Se on minulle tärkeä.