maanantai 16. marraskuuta 2015

MILV pääkallot

Mä en oikein ole siirtokuvien kanssa ystävystynyt vaikka olenkin niitä tämän vuoden aikana yrittänyt opetella käyttämään. Joku niissä mättää mutta en tiedä mikä.
Nyt kun joka paikassa on hehkutettu MILV siirtokuvia ajattelin haluavani kokeilla niitä.
Onko ne niin hyviä kun kaikki sanoo vai olenko mä niin tumpelo että en onnistu niidenkään kanssa? Let's see!



Siirtokuvien alle lakkasin kerroksen uutta lemppari valkoistani Color Clubin French Tipiä. Kuvien asettaminen oli suht helppoa ja niitä pystyi kynnellä vielä vähän liikuttamaan jos kohta tai asento ei ollut heti mieleinen. Omasta mielestäni niiden liikuttamisvara oli kuitenkin liian pieni, ainakin minulle.
Ja miten ihmeessä ylimääräinen kuva on tarkoitus siivota kynnen ympärysiholta?
Vaikka kuinka yritin leikata kuvan oikean kokoiseksi se oli kuitenkin aivan liian iso kynnelleni. Enkä meinannut millään saada ylimääräisiä siistittyä pois.
Mutta ehkä ongelmat ovat vielä omas taidottomuuttani, olihan nämä kuitenkin ensimmäiset koko kynnen siirtokuvat mitä kokeilin.

Pääkallojen kaveriksi lakkasin etu- ja pikkusormeen kaksi kerrosta ihanaa PiCture pOlishin Bordeaux lakka. Se sopi oikein kivasti yhteen siirtokuvissa olevien ruusujen kanssa ja on muutenkin aivan fantastisen kaunis punainen.


Lakkauksesta tuli loppujen lopuksi todella mieleinen vaikka sen teko hieman haastavaa olikin. Koko kynnen siirtokuvat on todella kauniit ja MILV siirtokuvia on erittäin laaja valikoima, niitä löytää ainakin CesarsShopista mistä olen omani ostanut.


Löytyiskö teiltä neuvoja siirtokuvien käyttöön vai onko tämä vaan tehtä "harjoitus tekee mestarin menetelmällä"?

Kuvat otettu junamatkalla, siksi niiden laatu on kohtalaista :D

Translation: I tried Milv water decals for the first time and I thought it was a bit difficult. I don't know why but I'm not a huge fan of water decals :D
But I  tried and I'm going to keep trying in the future.
I also used PiCture POlish Bordeaux for this mani. I hope you it coz I really did!

7 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos, mutta etkös sä ollut mun vieressä kun mä lakkasin näitä? :D

      Poista
    2. Olin. Mut halusin kuitenki kommentoida :D Ja en muuten nähny ihan koko lakkausta. Sä aloitit kyl.

      Poista
    3. Niin missasit mun taistelun noiden siirtiksien kanssa :D hyvä vaan!

      Poista
  2. Onpa nätti lakkaus! ♥ Itse olen kyllä aivan lääpälläni noihin Milveihin, ja mun mielestä ylimääräiset sai melko näppärästi siistittyä ihan kynsilakan poistoaineella ja vinopäisellä siveltimellä, tosin olin kyllä aika tarkasti ne leikannut joten ylimääräistä ei paljoa ollut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Mäkin olen niihin kyllä ihan lääpälläni koska valikoima on niin mieletön! En ajatellut antaa vielä periksi, kai harjoitus tekee mestarin tässä(kin) jutussa. Ens kerralla leikkaan kuvat vielä tarkemmin ja pienemmäksi, toivottavasti auttaa. Kiitti vinkistä!

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. Se on minulle tärkeä.